Instagram

Monday, August 15, 2011

Suka Suki ~

Haha,, Mood meroyan malam nie.. Akibat takde benda nak buat plus demam yg buatkan aku rasa rimas sangat... huhu.. So disebabkan tu aku pun membz kan diri la mengubah ape yg patut... Tapi tak banyak sangat.. Aku just ubah HEADER and BLOG NAME jew...

Sedap kan???

Ape yang sedap....???

Mesti la nama blog aku yang baru ni... FABULOUS gituuu! yang adoooo.... ;p

♥ PiNkyLiSci0uS FaBulous LanE ♥



Nak ubah template lak tak tau nak ubah apa plus aku memang suka animal printed nie.... So jangan marah haaa....



Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious