Instagram

Monday, August 1, 2011

Segarnya Badan!!

Hari ni bangun sahur terasa segar je badan.. Kalau tak rasa longlai je.. Macam nak pengsan! Mana tak nya orang semua tido, yang aku ni tak reti2 agaknya nak tido.. dok tengok tv 24hours! Da bosan dok hadap tv tu beralih ke lappy lak.. on9!! Tak cukup tu main game lak.. Segala bapak atok nenek game semua aku layankan ajeeeeeeee.... hahaha.. Ayat PASRAH tak?? :p

Da jadi tak sehat aktiviti kat umah ni.. Waktu tido entah ke mana, semua da bertukar da! Ape nak jadi ni pun aku tak tau.. Tapi takpe, malam tadi da tido awal da! Kul 1230 da masok tido... ;) Entah ape mimpi nak tido pun aku tak tau.. Mungkin badan aku ni pun da tak larat nak tampung kot! terlebih penggunaan tenaga.. Bukan manusia je tau nak rehat! badan pun tau derr!

Ok la.. Pasni nak kene mandi2 sebab my mom nak bawak gi KL arini.. Katanya ada kerja kat sana... So ikotkan jela... hee.. Bye!



Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious