Instagram

Thursday, August 18, 2011

Peperangan Antara Blogger




Sekarang wa tak mo cite banyak2 da.. Wa terus nak cari pasal sama lu... Lu mau cakap apa?? haha.. Lu langsi lu mati maaa.... bluueeek! ;p 
Ade sesape nak cari pasal sila la klik banner tu ok! 

Chowwsinchi! ;)

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

15 sedang makan angin:

Cik Bell said...

serangg~!!!!!!
watchaaaa~
nak serang pakai apa nie?
pakai meriam boleh?
hahah ;p

pssst : lu langsi lu mati la sangat.haha

EARNIC said...

kenapa kena klik banner tu? hihi

pinky_liscious said...

@Cik Bellhahaha...pakai meriam??alamak!! i pakai pisau kontot je ni?/adei!! hahaha...

p/s=shhhh...kasi gertak je tu..hahahahha

pinky_liscious said...

@EARNIChahaha...mana leh bagitau...tak syiok la...hahahaha

Taufan Bin Ribut said...

tetibe je cam tak nampak banner tu #swag...hahaha..ingatkan ape lah tadi kan ..grrrr..

Entri Terkini :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

Entri terdahulu :Kad raya vs Postman

pinky_liscious said...

@Taufan Bin Ributhahaha..macam mana la leh tak nampk la cik ribut ni?? hehe.. nak kene bom la ni kan??hahaha

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

serang :)

tkot x klw dtg serang mcm tu??
hahah!!

aku dah follow kaw lme an??
ok kite geng,jom gi serang blog lain plak!
howyeah!!

pinky_liscious said...

@NoKaKaSHiCHi HowyeaH!!hahaha..erk..mula2 baca ingatkan nak cari gado betol2..hahaha...ok2 jom!! jangan lupa bawak senjata sekali taw!! ;p

Dayanqphrofile said...

kebabooommm...!!hahhaha..jom men serang2...ahhaah..smbil serang smbil follow u....serang saya smula dngan menekan FOLLOW..hahah!! ^_^

Zul Fattah said...

Serang sini...
kebaboooommmm...
haha...

http://zulfattah.blogspot.com/

Nur Farah Hani said...

haha ingat sape la yang nak berperang.. :D

pinky_liscious said...

@Nur Farah Hanigimik je tu dear...;p

sobri yaacob said...

serang jagan x serang..he..he.. :)

http://akusobriyaacob.blogspot.com/2011/08/peperangan-antara-blongger.html

mohamadhaziq_nursyafiqah said...

kitew mai cerang kat cinie...lalalala

mohamadhaziq_nursyafiqah said...

kitew mai cerang cnie...lalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious