Instagram

Saturday, August 20, 2011

Lelaki suka la ni...hehe

Monink peeps!!

Dari tadi dok search youtube..Entah macam mana tetiba teringat nak dengar lagu nie.. Bila da dengar tepikir lak kat ati nak kongsi...Yela mana la tau ade lelaki2 yang nak tengok kan.. Biasa la gadis2 seksi dan cantik2 nie... hehe.. Comel2 je kan diorang nie...

Pape pun.. Suke dengan lagu nie... Enjoy dis songs guyz!!

Jangan risau.. Pink da sediakan lirik sekali tuh!! Leh la feel2 nyanyi.. ( macam selalu buat je kan aku ni )




Jumpin' jumpin' jumpin' now
Jumpin' jumpin' jumpin' now
Jumpin' now jumpin'

Seulpeun gieok jiullae jom jom
Meoreojimeun neoreul jabeullae jump jump
Nal gidaryeotteon gu shiganeuro dashi gallae

Aesseo barae ye aesseo barae iye
Aesseo barae aesseun mame geuttaye you and I
There's nothing better only you

Chorus
Gieok sok neoreul kkaewo jumpin' jumpin' jumpin' now, Only you
Jamdeun sarangeul kkaewo jumpin' jumpin' jumpin' now, Only you
Geuttaero jumpin' now, only you
Noyege jumpin' now, only you

Jumpin' up jumpin' now
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kara/jumping.html ]
Dashi barae ye dashi barae iye
Dashi barae aesseun mamae geuttaeye you and I
There's nothing better only you

Chorus

Take on me, take on me, take on me yeah
You, you, you, you
Take on me, take on me, take on me, yeah
Neon naui daia Only you

Eoreum seok neoreul neogyeo jumpin' jumpin' jumpin' now, only you
Nokseun chueogeul dakka jumpin' jumpin' jumpin' now, only you
Geuttaero jumpin' now, only you
Idaereo jumpin' now, only you

Nothing only you

Chorus

Jumpin' jumpin' jumpin' now
Jumpin' jumpin' jumpin' now
Jumpin' now jumpin' now


Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

1 sedang makan angin:

[sutera kasih] said...

tak pernah dengar lagu ni, ok jap lg sy dgr hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious