Instagram

Tuesday, August 2, 2011

Ape la malang ni??!!

Nape la time2 ni nak buat hal.. Aku kalau da pening mula la datang stress semua.. Da la kuar tadi pun CUACA mak datok tak nak kalah plak kan.. Dugaan betol.. Abes BEKUAH ketiak aku!! Ape pun tak boleh.. Actually da 6 hari gak kot badan aku rasa tak sehat je.. LEMAH je rasa.. Maybe sebab since abes kontrak tu aku tak buat pape kan,tu yang badan lemah je..(sedapkan hati)
huaaaaa.......!! TOLONG!! takmo kene demam nyamuk lagi.. Tak sanggup woo..huk2.. Malang malang... (ish,nak kene tampar mulut aku ni)

Aku tau tak baik cakap MALANG kan..? da tuhan nak bagi sape la kite nak menolak plak.. nak tak nak kena tahan dan sabar jela.. Dugaan kecik je ni.. Kalau ni pun da mengeluh macam mana kalau diberi dugaan besar.. Hanya tuhan jela yang tau.. Tak terkata da kot waktu tu.. Uish, Mintak simpang la...

MOTIF....?? motif aku???

Haaaa sabar la.. Nak bagitau la ni kan... Aku nak bagitau .......mmmmmm

Sakit HATI tak?? haha.. ok2!


So aku nak bagitau arini MOOD aku sangat tunggang langgang.. ( macam tuan dia gak).. haha.. Bila2 masa je mood ni boleh betukar2.. So hope kalau aku ade tersakitkan ati sesape or tak terlayan sesape ke aku MINTAK AMPUN awal2 la an sebab aku kalau datang mood aku yang gile tu, gila macam mana?? alaaaaaaa yang gitu2 tu.. yang jenis hati kering tu.. Tak paham? tak paham takpe abaikan.. cukup korang tau aku naik HANTU!! ahakz! SARCASM kan.. memang sape pun aku langgar jew.. Da tak pikir ape da.. Jadi korang paham2 jela eh.. No HEART feeling pleaseeee..... :(

Tapi aku bukan selalu naik hantu taw taw... Jangan salah paham lak.. Kang ade lak yang takot nak rapat ngan aku.. Gua muka GANAS hati TAMAN beb!! taman ASTAKONA mari!! hahaha...



Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious