Instagram

Wednesday, August 10, 2011

Bila AKAL tak dapat CONTROL HATI?


Entry ni aku tak tau la nak tulis pasal ape.. Aku nak luahkan pasal ape eh?? Ape yang aku rasa skunk? Entah! Aku pun tak paham kadang2..

Sape leh ajar aku untuk aku paham??

Anybody can?? Nobody can help 'u' if 'u' never help 'ur' self izit??

Apa aku tak ajar diri aku lagi ke?? Aku da try everything untuk hapuskan semua tentang ***.. Yes!! aku berjaya... Memang aku lupa ***.. But suddenly *** datang balik dalam pikiran aku... And yang paling wat aku rasa sedih bila sekali *** muncul, it's not easy for me to forget again...

SAKIT!!!! kau tau tak aku rasa sakit!!!!

Pernah tak kau rasa sakit aku rasa ni?? Ofcz la tak pernah kan... WHY??

Coz u never know how to appreciate people in ur life... u never care how they feel.. u tak alert with ur surrounding..except......?????????

URSELF !! URSELF and URSELF!!!

Dats the KEY word for u...

KO tau ape yg wat aku tambah2 sedih???

Bila terkenangkan yang HIDUP ko tak pernah nampak hala tuju... Ko sendiri tak tau apa yang ko nak dalam hidup ko,apa yang ko cari dalam hidup ko... What is ur GOAL???? u never know... sebab ko tak pernah nak try improve diri ko....

Macam mana nak improve diri kalau orang sekeliling ko pun ko tak pernah peduli even sekali... ?

I'm really DISAPPOINTING with urself.... and myself too..

Coz i don't know how i can love and care sum1 like u... Too much!! And yeah ade reason disebalik semua ni...

Dats why until now i still survive!!

BUT the truth is........ aku rasa da tak percaya ngan LOVE... So macam mana aku nak making new life or maybe bagi sum1 else masok dalam hidup aku if aku da TAKOT ngan cinta... Arghhhh! damn it....


Adekah ini yang dikatakan FOBIA...???

Ni ade la sebahagian FENOMENA yang berlaku di sekeliling kita... aite??? Bila mana AKAL tak dapat nak CONTROL HATI.....??

Bila jadi sesuatu mesti timbul berbagai2 perasaan...

  • Marah
  • Kecewa
  • Sedih
  • Gembira


So terpulang pada diri kita macam mana nak HANDLE sesuatu problem tu...

Nothing pun.. Just nak kongsi sedikit rasa and maybe pengalaman bersama.. untuk di RENUNG2kan... Mudah2an dipermudahkan oleh ALLAH dalam apa jua urusan..

  • Peribadi
  • Kewangan
  • Family
  • Kawan2

KESIMPULANNYA, sentiasa lakukan sesuatu tu ngan seikhlas hati dan setulusnya... InsyaALLAH akan tenang hati kita walaupun sedikit...


Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious