Instagram

Monday, October 31, 2011

Never give up

❝ To achieve something you never achieved before, you must become someone you never before. ❞

Apekah yg cuba disampaikan oleh kata2 ni? Adekah kene pretend to be sum1 else yg bukan diri kita semata2 untuk dapat ape yg kita nak? haha. tepaksa hipokrit ke ape ni?? 

Actually terpulang pada diri masing la kan. pemahaman masing2 lain,kita tak boleh suruh and paksa orang lain paham ape yg kita cuba tampilkan. But for me actually maknenya lebih kurang macam ni,untuk kita capai ape yg kita nak kita kene la put some effort mean  tanpa usaha kita takkan dapat ape yg kita nak. 

Tapi untuk ke arah itu memang bukan semudah yang di sangka. Selalunya mesti ade je dugaan and rintangan yg kacau laluan kan! sebok je kan nak kacau. Tapi lantak pi la. Fokus on ape yg kita target tu! ( Kalau target pasal laki or perempuan yg korang minat mesti laju je kn? ) haha. Tak kesah la pape pun. 

Kesimpulannya, Kalau kita nak kan sesuatu lagi2 untuk kebaikan diri kita tak salah kite berusaha ke arah itu. Don't easily give up. Sedangkan jutawan2 kat luar sana pun banyak kali je tersungkur but they never give up! Thats why diorang leh berjaya. :) Kita semua manusia gak. Sama je yg bezanya malas,rajin,gigih,tekun and bla bla bla......

So kalau tepaksa jadi jahat pun jadi jela. haha. bole ke macam tu? Renungkan sendiri k. :p

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

1 sedang makan angin:

aReLaN said...

yup,btul.jgn sesekali putus asa tp kte kna ingt gak matlamat tak menghalalkan cara.apa matlamatnya ni???hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious