Instagram

Friday, October 21, 2011

Careful bila bersuara

Terlajak bas boley diundur, Tapi kalau da terlajak kata gini la rupoonya

rizal:Bro, ko bdk baru ker?

haikal: :)

rizal:ko dri mne??

haikal:Aku org prak

rizal:cikgu kimia ni org prak juga tau.

haikal: Oo dah tau.

rizal: Nih aku nak bagitau,ko baik2 dgn Cikgu Kimia ni.. grang nak mampus,. Kalau slh sikit silap2 mkn
penmpar.!

haikal: Oo dah tau

rizal: Cikgu ni dh la x bape ensem,naik mtor kapcai sengkek .!!

haikal : Oo dh tau

rizal: Masa habis sklah nnti, kita pedajal dia nak?Aku nak pancitkan tayar motor dia Eh! Ko drpd tdi asyik
jwb tau jer ko mne tau?

haikal: Aku anak dia

rizal: Erkk..

P/s : Lain kali nak cakap tu berlapik la sikit k. haha
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

8 sedang makan angin:

oshinz said...

errkkkk... sekali tu kantoi da..

Pendamba Mawar said...

memang betul pedajal diri sndiri la tu

Nur Farah Hani said...

haha.. bukan main kutuk bapak kawan die tuh.. hish! seb tak kene lempang.. ekekeke.. :D

DOMU-KON said...

suka2..entah2 anak dia skali p pacitkn tayar,,ahakz

aReLaN said...

hahahaha...cri nahas je.adoi hai.

pinky_liscious said...

@aReLaNmemang cari nahas la gamaknya..hehehe

pinky_liscious said...

@DOMU-KONhhahaha...kan!! 2x5 je tu kot..hahaha

pinky_liscious said...

@Nur Farah Hanisetepek kene..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious