Instagram

Tuesday, October 18, 2011

Ragam pakcik dan polis

'P' hendaklah digantung pada motosikal bagi yg baru lulus lesen motor.


Polis: "P" mana pak cik?

Pak Cik: Pi Aloq Staq.

Polis: Pak cik nak bergurau plak yea, "P" mana?

Pak Cik: Aku nak pi Aloq Staq.

Polis: Amboi, main² plak pak cik nie, nie saya tanya ni pak cik, mana "P"?

Pak Cik: Aku dah habaq tak sat Aloq Staq, hang tak dengaq ka? janganlah nak pelekeh orang tua cam aku nie.

Polis: Nak pi.. Pi lah..

Pak Cik: Hah, tue kan senang, yg dok tanya banyak² tue pasai apa?! ^^,

P/s : Mesti geram je kan polis tu..hahaha
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

9 sedang makan angin:

Rosalia said...

hahah.apela polis tu.

pinky_liscious said...

@Rosaliahahaha..tau takpe...polis kene ngan pakcik..hehehe..comel2 je pakcik tu kan..

Izzy said...

kan tak pasal2 kena penampar sebutir pak cik tu kat polis

Junk said...

apsal la polis tu xcakap omputih je dgn pakcik tu.. kang senang. hahaha

aReLaN said...

hahahah...kesian polis tu.nk marah kang kesian lk kt pakcik tu.biaq pi lah dia na

Pendamba Mawar said...

haha..mampu gelak je.hikhik

AdaNaz87 said...

hahahaha. kelakar pulak. ni kes bahase utara dah mai lah ni. ;p

diana said...

hahah..
polis pun..
mengalah je la..hahhahah

LensaHp said...

Bukan 'tak sat' kut, tapi 'tat sat'... hahaha... oooopsss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious