Instagram

Monday, October 24, 2011

Lesen Oh Lesen

Salam readers !

Pink sesangat excited today okeh! Wanna knoe why?? Cakap la nak. Plz plz plz. hehe. Cz pink baru je selesai daftar claz memandu tadi. 


Gile happy la! Tak sabar nak ade lesen maaa. Selama ni bawak kete main hentam je,peduli la takde lesen tapi takleh gi jejauh sangat! Tak berani. Setakat tempat2 tertentu boley la. (Tempat kenangan zaman2 kami becinta) Kalau nak gi jejauh kene ade kakak kat sebelah monitor! Ececeh.haha

Tapi nanty bila pink ade lesen InsyaALLAH tak takot da. That time suh gi KL sesorang pun pink berani drive. Weee ;) Mungkin la. Tak tau la kan.

Lagi 1 pink bakal dapat kereta gak! OOpps! Takleh cakap awal2. Dalam perancangan lagi, tapi tengok dari segi harapan sangat2 cerah. Tak sabar gile nak rasa nikmat dunia. Nikmat keee? Yang hadoooo.

kereta ni la bakal jadi milik kekal pink!! ;)

P/s : Doakan pink dipermudahkan segala urusan ok readers. Luv u ols! :)
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

3 sedang makan angin:

AdaNaz87 said...

wow! tahniah in advance. nak beli myvi orange ke? nanti sameee lah kita. ((;

rebellion said...

aku lesen motor pun tak buat2 lagi pasal malas nak mengadap abang2 jpj, huhu

WhoAmie ItisMei said...

berkaitan:
http://whoamieitismei.blogspot.com/2011/09/pemandu-berhemah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious