Instagram

Friday, October 28, 2011

Don't care !

I dOn't caRe wHat yOu tHinK oF Me... iT cOuLdn't bE hAlf aS bAd aS wHat I tHiNk oF yOu.

Boleh ke macam ni?? Jangan amik kesah or peduli pe orang lain nak kata sebab orang lain boleh kata je,bukan diorang yang ade di tapak kasut kita rite? Plus kita bukan boleh tutup mulut tempayan pun. :)

P/s : Just smile smile and smile :)
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

8 sedang makan angin:

Pendamba Mawar said...

sesetengah kata kita boleh amik sebgai medium untuk terus maju.

pinky_liscious said...

@Pendamba Mawaraah kan...betol gak tu..kalau kata yg elok ok la kot.. tapi kalau yg menjatuhkan tu sedih la..

Eera Shera said...

teguran yg baik kita ikot..teguran yg menjatuhkan kita take as positive..

org lain memang suka cari salah kita

pinky_liscious said...

@Eera Sherakan...lantak pi la dia nak buat onar camne sekalipun...

diana said...

kata2 yang sekadar nak menjatuhkan tak payah la layan..tapi kalau kata2 yang boleh menaikan semangat jangan pulak di pandang sepi..:)

pinky_liscious said...

@dianaorite kak... :)

aReLaN said...

jgn abai trus.amek la sket2 as iktibar.pape pon,senyum sokmo my fren :)

pinky_liscious said...

@aReLaNhehe..okies... will do insyaAllah.. :) sokmo eh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious