Instagram

Wednesday, July 13, 2011

~ my CUTIE stuff ~



hari ni akhirnya aku dpt gak beli hp baru...my mini hp..really cute! yg penting skali murah sgt ok..so tak pikir panjang terus grab jela..lgpun mmg need hp la..seperti yg korg tau semalam hp aku rosak..skrin problem..so mmg tak tau lah if sape yg bg msj or contact..sedih!susah sgt tak de hp..da la nombor hp semua tak ingat..kan da susah nak contact kalau ada emergency rite?? mcm tadi da tercagak2 aku kat ctu bila nak contact nombor member semua tak ingat..nasib baik 1 nombor aku ingat..kalau tak,ponteng jela keje jawabnya..haha..btw nasib baik ada jual hp yg murah2 mcm ni..tak dela pening cgt nak pkir duit..da terlalu banyak belanja dis week..so kene gak pikir2..tak leh nak ikot sedap je..aish! duit2 je idup nie..sok lusa ntah ape lak nak jahanam pon aku tak tau..tawakal jela...an an an...



Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious