Instagram

Monday, July 25, 2011

bull bin shit!!! quota exceed...

arghhh... tidakkk... aku nak godam2 lg nie..haha..ngah dok syiok godam quota skali da nak abes la..mmg paras idung je ni tggl..sedih!! da la ngah layan youtube.. search pape yg interesting.. skali jadi camni..potong stim la der...ape pun tak bley!bikin wa panas jeee....panas ke?? sejuk meyh! dalam aircond kot.. akai je lebeyh! ngeh3x.. so pe nak wat?? takpa2 jangan dok kalut.. aku da call centre kasi topup aku pnya mr.BAND gulahati aku nie.. gua syg maaa sama itu mr.band.. dia la bf,dia la hubby,dia la argh pi lantak la ape pun.. hihi.. peneman idup gua giteew! banyak menyumbang bakti pe mr.band nie..haha.. ok la, nnty jap2 gi aku sambung on9 balik.. yeehhaaaaaa!! :p

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious