Instagram

Wednesday, July 27, 2011

Berwajah Baru

Haaa.. Mesti ada yang tertanya2 kan apa yang BERWAJAH BARUnya.. Aku ke??! Aku semesti la tidak3x.. Aku tetap aku.. Ok la stop merepek! Actually yang berwajah baru adalah blog aku ni la.. Haha.. Ape lagi.. Nak kata baru tu memang la tak sangat.. Cuma aku edit yang mana perlu je..

And yang paling penting mp3 aku da delete.. Bukan apa sumtimes rasa semak la gak sebab lambat nak load bila aku nak berblog! That's why la aku buang.. Baru la tak macam siput sangat.. hehe.. Sebab kalau banyak sangat khazanah dalam blog pun boleh jadi punca pada lambat load! And aku ni plak sangat la penyabar orgnya kan.. Haha.. Memang tak la.. Silap hari bulan ada gak laptop yang melambung.. LAPTOP melambung..?? oohh tidak! takkan aku biarkan ianya terjadi sama sekali..

So sebelom nak jadi baik la aku ambil langkah sediakan payung sebelom hujan.. Kang da hujan tak sempat, baru nak nyesal.. Ape pun tak guna kan... Sape nak jawab?? KORANG ke?? Mesti la takkan.. hehe.. Aku gak yang menjawab.. Tak kuasa ok! Sayang kot lappy ni.. Da macam baby aku.. haha.. Ok la u olz! juz nak gedik2 share benda alah ni pepagi ni.. Papepun,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MORNING peeps!



Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

4 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious