Instagram

Monday, July 4, 2011

~Karnival Hospital Kajang 2011~



finally dpt gak update blog nie...bukan pe bz ckit la..byk bnda nak wat..tu la,ni la..mcm2 hal..aduyai..so bila da dpt peluang mengupdate ni,ape lg mai ceq nak kongsi cite ckit na...haha

no la,actually tak de pe pun..juz nak share pe yg berlaku..2 hari lepas bersamaan ngan ari sabtu,2/7/2011 ade la berlangsungnya karnival kt stadium kajang..anjuran hospital kajang..tmpt my mom keje..so my mom pun ade la amik bahagian ckit2..ok!pe kene mengena ngan aku lak an??

ok!da mak ada..opkos la anak pun kene ada..lg2 yg comel loteh mcm aku ni an..haha..prasan suda..ok proceed!nak di jadikan cite aku pun join la karnival tu semalam start dr pukul 3pm aku da bertenggek kt stadium tu..my 1st reaction,OMG!!panasnya...abes la..gelap suda kulit..huk2

mula2 memang rasa mood tu tak bape nak ada sangat kan..yela ngan cuaca yg panas terik..sape pun akan lost mood! so,masuk pun ngan muka bese2 je..tetibe nampak lak ex pekerja jabatan perangkaan kt ctu..kak zira,skunk dia keje kt hospital kajang..so pe lg aku terus la dtg kt dia,PELUK! lama tak jumpa kot..then citcat2 ckit ngan kak zira..tak leh lama2 cz kak zira ade tugas kt ctu..hee

so ngan keboringannya tetiba muncul fina and azri kt booth kak zira..rupanya diorg dijemput utk menghiburkan org kt karnival tu..so sesape nak amik autograf or begambar ngan diorg kt ctu la..ramai budak gak la yg serbu...hehe..bese la tu..budak2..


1st impression ttg fina,ok she's cute..sporting..frenly..tak sombong..ok2 la..siap leh beborak lg jap..then azri plak,ok tak sempat nak beborak sgt but i think he's ok la..plus HENSEM!!!!sumpah terkedu gak kt ctu tgk azri..1st time face to face an..selama ni tgk dlm tv,magazine and plus2..ni depan yaawww!opkos la i'm quit excited..hee..da tu takkan tengok je an..pe lg!harus la begambar together2 ngan diorg ni an..so atleast ada gak kenangan..kenangan ke?gagaga..kenangan la...ko ade??hehe

selain tu,byk booth gak la..but aku tak bape nak interested sgt cz myb not my type kot..mcm tak di atur ngan baik..tak pela..atleast ada effort kt ctu..gerai nak kata banyak tu tak dela cgt..makanan lak aku beli rojak buah!! sedap!! air minum cendol jew..almaklum la cuaca panas..pekene cendol kan ibarat nikmat yg tiada tandingannya..cehwahh!

so da makan tu jalan2 la kt booth2 yg ada..aku tertarik ngan booth yg jual handbag2 nie..ada plak yg aku pekenan..but! its ok la wat2 tak nampak jela..yela lom gaji kan..so stop it wawa..haha..so juz relax2 la kt ctu until 5pm..finally balik gak rumah..uishh!tak larat doww ngan cuaca terik..ok la..tu je nak kongsi2..ok guyz! xoxo!

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious