Instagram

Friday, July 8, 2011

end up..~

1st of all,i juz wanna say sorry if ada yg meluat ngan entry ni..yela,its bout sum1 in my life..so sesape yg meluat tu juz ignore je k..juz anngap je mcm x wujud..hak masing2 nak pikir or rasa pe..

actually dia ni sum1 yg penting dlm idup aku..yeah!even da basi pun psl ktorg but still memori still there..dia la kwn,dia la lawan and dia ni gak la tmpt utk aku bermanja..senang cite he's everythng..pelengkap hari2 aku..btw story ktorg funny ckit..but tu la namanya FATE..tak de sape dpt lawan ketentuan tuhan an..nape aku ckp cmni??ok let me story!!

mcmn dia leh muncul dlm life aku?actually ktorg 1 tmpt keje..same department and seksyen! but dia da lama gak keje citu before aku..dia start from banci lg..NOVEMBER is started for everythng..dia ni plak peramah! but at that time aku tak amik port sgt pasal dia..aku anggap macam bese2 je..juz keje je..and that time dia rapat ngan 1 of my fren liyana..diorg mmg sgt rapat..so my conclusion oh myb dia suke kt fren aku ni..so my reaction ok la tuh! lantak pi lah..but lantak2 pun sumtimes aku ada prasan gak yg dia ni mcm usyar2 aku je..but myb tu juz mainan prasaan je kot..so ignore..

then ntah mcmn,1 day ni ada ckit pergaduhan antara aku ngan group dia..mana tak nya,tetiba nak sound aku..agak2 la..nak nasihat boley but biar la kene cara and tempat..ni malukan aku 1 opis dgr....aku pun apa lg,melantun terus!! almaklum la pantang kot kalau aku tak cari psl ngan org..then ntah asl si dia ni plak terasa lebih..terus la masing2 ANTI..elok la tu,masing2 jd musuh..gi keje lgsg tak bertegur..masam je muka..da macam cekodok penyek da..hehe..memang lawak sesangat!

i admit dulu aku memang tak suka dia,meluat sgt kot! tengok muka dia pun menyampah..memang jd bahan jela..ntah2 dia pun sama mengutuk aku..who knows rite??hehe..around 1 month gak la ktorg tak kawan..but btol la pepatah "jgn terlalu menyanyangi org yg kite syg sbb 1 day kita akan benci dia and jgn terlalu benci org yg kita benci sebab 1 day kita akan syg kat dia"..

so mcmn ktorg rapat an? ok..1 mlm ni keje until 8.30pm..aku kene wat kotak kembar 5..juz imagine jela..berat kot..semua dah siap2 nak balik..aku? terkial2 lg siapkn kotak..then suddenly dia kuar then terus dtg tolong angkatkan kotak2 aku bawak masok dlm..aku like sgt TERKESIMA la kt ctu! OMG!! he help me..terharu gila..tak sangka la even aku kerek pun dia still tolong..terus la malu aku kat ctu..jd serba salah..yela,tak kawan but tolong..then balik je umah aku trus mesej dia say thnx sbb tolong aku and aku say sorry pasl sebelum2 ni..respon dia??haha..ok je! so start ctu ktorg da start fren again..but tak dela terus rapat..still tak tegur gak..seyes aku segan! but jujur aku kata waktu ni aku da mula2 crushing2 kt dia..but tak dela sampai nak fall2 in love ni..juz suka usyar dia senyap2..hehe

actually terlalu banyak cite kalau nak di storykan..memang tak abes..so cukp la aku ringkaskan je..juz take point2 penting je..haha..kebetulan lak JANUARY aku ngah down bout sumthng..time ni lak dia je yg alwez leh wat aku happy..so ckit2 aku lupa masalah aku..everytime ngan dia wat aku lupa psl benda yg menyakitkan hati aku..dlm pd tu ntah mcmn aku dpt tau dia suka aku..actually from his FB..but aku x dela pecaya pun..myb gurauan..but dr hari ke hari ckit2 nmpk dia ni suka aku..and aku seyes terkejut..macam tak percaya je..sape la aku ni an..so aku act cool je buat2 macam tak tau..but dia ni pandai wat aku malu..last2 kan da kantoi aku pun ada crush2 kt dia..pedih je..malu kot! but kelebihannya since tu ktorg alwez contact..almost everyday ktorg text2..padahal jumpa je kt opis..ktorg jd rapat sgt! sampai ada org pon prasan aku rapat ngan dia..

perkara aku tak leh lupa before ktorg declare,dia ajak aku kua lepak2 putrajaya..kebetulan that time kak ipar aku masuk wad putrajaya..so dia gunakan la masa tu nak rapat2 an..hehe..kat ctu la aku kenal 1 of his fren 'bulb'..lepak sesama but kejap je sebab abg aku dtg amik suh balik tido sebab sok nak keje pagi..then berat hati aku pun balik la hospital..but sumthng wat aku terharu bila dia dtg teman aku after dia lepak ngan bulb..bayangkan la da pukul 4lebih pg kot..opkos da ngantok..but dia sudi teman aku kt wad..lg la wat aku bebunga dedap kt ctu... ;) thnx for dat!

then FEBRUARY dia wat pengakuan nak get serius ngan aku,dia tak nak aku main2kan dia cz dia rasa pedih je..and the best thing is aku nmpk jelez dia kt ctu psl 1 guy kt opis yg nk mintak nom fon aku..finally an! lg la cair mcm ais aku!

but aku suh bg masa..until 18 FEBRUARY 2011..ktorg sah as a couple! that moment i was happy..rasa sangat dihargai dan disayangi..but yeah tak semua yg kita impikan akan jd indah2 je..its too complicated utk di fahami why our relation semakin hari semakin worse..but still aku admit aku tak leh trime apa yg da berlaku..thats why if ada yg tanye aku,yes aku admit aku still syg dia until today! nobody can replace..susah nak gambarkan prasaan aku sekarang..but aku trime kalau ni yg dah allah takdirkan utk aku..walau its not easy..but aku akan try trime..

btw,kalau perasan betol2,tarikh2 penting kita semuanya ada nombor 8....x caye?? tengok nie...

..ur befday 8 oct 1989..me 8 dec 1989.. ..we declared on 18 feb 2011..still ada nombor 8 rite.. ..we end up on 8 june 2011..

s0 semuanya ada nombor 8..x sngka kan....
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious