Instagram

Monday, October 8, 2012

The Art of Effective Customer Communication

Entry kali ni agak basi sedikit sebab dah beberapa hari jadi pekasam. Almaklum la tak ada masa dan mood untuk menghupdate. Nak update pun kene tunggu ada mood tau. Kang kalau takde habis tunggang-langgang blog jadinya. Hahaha

Ok entry ni bukan aku nak bercerita panjang tentang communication atau art. Just nak cakap last week hari Khamis dan Jumaat aku join kursus tu. Actually ianya wajib juga sebab as a customer service officer * terasa besar gitu * haha banyak benda yang aku perlu tahu. Banyak ilmu-ilmu yang boleh aku dapat from that kursus. How to handle customer yang bermacam-macam ragam. Ragam manusia ni sedia maklum jela NAUZUBILLAH. Banyak point-point yang sangat berguna aku dapat and the best thing is aku boleh gunakan untuk kehidupan seharian aku. Jeng jeng jeng ;p

So sepanjang dua hari aku join kursus tu ok la sebab staff-staff yang terlibat pun sporting and senang berkerjasama. Dari yang aku tak pernah bercakap and kenal pun aku dah kenal. Hihi. So kira ok la fun la juga. Nah aku sertakan sedikit gambar untuk tatapan :)

Day 1 : Me? Yang duduk muka tak nampak tu :( hahaha fokus konon!

Day 2 : Ada game yang aku sampai ke sudah tak paham! grrr

P/s : Today ada staff yang kene pergi kursus untuk fail meja kat Shangri-la, Putrajaya. Me?? Office jela.. hahah
Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious