Instagram

Thursday, October 11, 2012

Langkah Kanan

Semalam genap 3 hari aku bekerja berseorangan. Almaklum la my partner pergi kursus 'Fail Meja'. Kursus tempat best pula! Kat Shangri-La Putrajaya. Sob sob sob. So lunch semalam tetiba diorang panggil suruh datang makan kat sana. Ingatkan gurau je rupanya betol. HAHA. Langkah kanan sangat uolss! Da la memang lapar gila that time dengan tak breakfast lagi, nak tunggu waktu lunch dalam sejam lebih itu memang sangat la dugaan okay....

Dalam kepala dah bayang makanan sedap-sedap! Tahu jela kalau orang lapar kan memang imagine makanan depan mata je. So semalam dalam 12.30 aku dengan 1 lagi staff MIROS bergerak la ke Putrajaya untuk makan sedap. HAHAH *yang penting free kau* bukan selalu dapat kennn...

So sampai je ya ampun banyak bangat makanannya. Mata jadi tak keruan melihat. Bila dah banyak pun susah sebab jadi tak tahu nak makan apa. Biasa la tu. So last-last aku makan apa je nak tahu? Sila tengok gambar yang akan menyusul ok :)

1st sekali aku makan benda ni dulu <Kebab, Chicken Chop, Lamb Chop and Kentang>

P/s : Kebab dia sangat sedap! Tak cukup. HAHA. kalau tank aku besar mahu aku sumbat lagi. Takpe-takpe jangan diikutkan nafsu tu sangat.


2nd aku makan Dim Sum. Seriusly ni la pestime aku try benda ni. Ok la tapi takde la selera aku sangat.


Dessert pula aku pilih aiskrim je ;)


So itu jela yang aku makan. Now bab makan dah close! Nak tunjuk sikit environment semasa aku makan kat situ pula. Ni pun akak office yang ambilkan coz aku tengah makan.






Lepas makan sempat diorang ambil angin kat luar. Macam syiok je. 



Tu jela untuk hari ini. Sekian.


Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

1 sedang makan angin:

Anonymous said...

wonderful post.Never knew this, regards for letting me know.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious