Instagram

Monday, October 29, 2012

Jimba

Last sunday iols keluar mencari ketenangan. Haha! Sambil nak usyar aksesori untuk kereta kat Pekan Kajang yang sangat la boring tu. Tapi tak jumpa yang berkenan di hati. Then suddenly ada orang ajak pergi Sunway Pyramid. So iols pun dengan hati yang riang dan sedikit gemuruh tu pun on jela.

So sesampai je di Sunway Pyramid 1st place yang weols tuju ofcourse la wayang! Lama kau akak tak tengok wayang. hahaha! Berbulan da rasanya. Cerita la apa pun movie baru kat aku memang aku tak tahu! So disebabkan waktu yang tak berapa nak mengizinkan weols pun decide tengok wayang yang awal la. Nasib baik Taken 2 start pukul 5.40pm.

Then after dah beli tiket weols pun pergi la cari tempat nak makan sebab dia ni belom makan lagi. Mesti la lapar gila kan! So weols just makan kat The Chicken Rice Shop jela.


Lepas dah kenyang melantak apa lagi jalan-jalan la usyar apa yang patut sementara nak tunggu wayang start. Pusing punya pusing nak cari barang kereta last-last dia yang beli untuk kereta dia. Hahaha! Dah terbalik, aku yang nak cari last-last dia yang jumpa apa yang dia perkenan. Tak kisah la after that weols pun terus menuju ke wayang la sebab movie dah nak start. For me Taken 2 ok la jalan cerita dia. Mahu terkejut-terkejut juga aku dalam tu. Jiwa lembut la katakan! Yang dia pula cool je sambil makan popcorn! HAHAHAHA. Comel!

Habis je tengok wayang weols gerak ke Bukit Bintang pula sebab our friend main busking kat situ. Then dia pun join juga la nak berbusking. Aku follow je sebab lama gila dah tak tengok orang busking. Last tengok pun time study dulu sebab rajin merayap kan! Ngeee


So thats it jela yang berlaku hari ahad lepas. Nanti bila ada story lagi aku update ok :)

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious