Instagram

Friday, September 28, 2012

Kajian Bulan ( suka-suka je )

MENGIKUT KAJIAN DATUK DR FADZILAH KAMSAH..

DISEMBER
Sangat setia dan pemurah, bersifat patriotik, sangat aktif dalam permainan dan pergaulan, sikap kurang sabar dan tergesa-gesa, bercita-cita tinggi, suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi, seronok didampingi, suka bercampur dengan orang, suka dipuji, diberi perhatian, dan suka dibelai dan dimanja, sangat jujur, amanah dan bertolak-ansur, tidak pandai berpura-pura, cepat marah, perangai yang berubah-ubah, tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi, benci pada kongkongan, suka berlawak, pandai buat lawak dan berfikiran dengan logik.

Ni konon gambar bajet-bajet nak menunjuk perasaan

MENGIKUT KAJIAN DATUK DR FADZILAH KAMSAH..

MAC
Berpersonaliti yang menawan dan menarik, mudah didampingi, sangat pemalu, pemendam rasa, sangat baik secara semulajadi, jujur, pemurah, mudah simpati, sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran, suka pada kedamaian, sangat peka kepada orang lain, sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain, tidak cepat marah...
dan sangat amanah, tahu balas budi dan tahu kenang budi, pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam, kecenderungan untuk berdendam kalau tidak dikawal, suka berangan-angan, suka melancong, sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi, kelam-kabut dalam memilih pasangan, suka dengan hiasan rumahtangga, punya bakat seni dalam muzik, kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik jangan terlalu moody.
See!! hahaha.. he loveee music more than anything. Acaner tu?
 
Him :  Berapa peratus ketepatan itu???
Me :  Banyak la syg.. kalau dengan u rasanya macam 60% ada kot.. :p
Him :  U punya mana?? Nk tngok gak
Me :  Jap
Him :  Dah tngok. Bersikap petriotik tu saya setuju. Hahaha. Sanggup basah ketiak d stadium...
Me :  Hahahaha... helooo! ketiak u xpnh basah ke....
Him :  Bau pun xde.. Well!!!
Me :  Ada bukti ke.. haha. ckp kosong je ni kot.. :p

Grrrr sempat tu dia perli aku pasal aku pergi SINI .Da lah bongkak pula tu nak cakap konon ketiak dia wangi. Haha. Takpe orang disayangi tuhan kan tahap kesabaran dia tinggi. Harharhar 

P/s : Ni entry saja SUKA SUKI ye. Kajian ni minta akak office tolong carikan. Peace! ;)

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

2 sedang makan angin:

aiN NaJwa said...

Hahaha..sweet korang...


p/s : bdw, thanks for wish..=)

aiN NaJwa said...

Hahaha..sweet korang...


p/s : bdw, thanks for wish..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious