Instagram

Sunday, May 1, 2011

RAHSIA TAMBAT HATI LELAKI...??

TERIMA LELAKI AGAR DIA MENERIMA KAMU:
mungkin tak ada perkataan yang lebih sesuai untuk menyatakan ini selain 'TERIMA LELAKI SEADANYA'..terima dia sebagai lelaki..most important thing we must know is mengenai lelaki,dan bukan mengubah lelaki..

FAHAMI LELAKI AGAR DIA MEMAHAMI KAMU:
try to understand perangai sedia ada pada seorang lelaki yang menyesuaikan perangai itu dengan diri kita..its really good daripada kita cuba mengubahnya dan beranggapan bahawa ianya tidak sesuai dengan kita..

BERUBAH UNTUK MENIKMATI PERUBAHAN:
sekiranya kita mahu mengubah perangai lelaki,kita tak akan mampu berbuat demikian kerana hanya mereka sendiri yang akan mengubah perangai mereka..kita just boleh memujuk dan mempengaruhinya,but selebihnya terserahlah pada tuan punya badan..

SANGGUP MEMBERI UNTUK MENERIMA:
for everything,apa yang penting untuk kita lakukan ialah sanggup memberi lebih banyak berbanding apa yang kita terima dari lelaki..

PERCAYA UNTUK DIPERCAYAI:
sekiranya kita tak percaya lelaki,jangan sesekali kita mengharapkan lelaki mempercayai kita..untuk membuat orang percaya memang bukan sesuatu yang mudah..tetapi untuk buatkan orang hilang kepercayaan terhadap kita,cukup mudah!!


Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious