Instagram

Friday, May 6, 2011

lawak gila!

haha..bagi aku abeskan gelak puas2 dulu..tak sangka masih ade insan ciptaan tuhan ni yang nak amik tahu pasal aku..dah tak de benda lain lagi ke nak amik tahu..ooo ya lupa,maybe dia memang suka menyebok kot..biase la tu...orang cun kn,memang la perangai macam tu..yang lawaknya aku rasa dia pernah sound2 aku dulu..padahal aku tak tahu pe yang wat dia bengang sangat waktu tu..ooo maybe sebab past kot..secret la! lalalala...


just bukan ape,saja jew coz rasa benda ni lawak sangat pada aku..yela manusia yang aku tak pernah ingat langsung tetiba muncul..opkos la sumthing yang agak mengejutkan..mahu jadi bahan panas ni..haha..heloo! tak payah la nak stalker2 sangat..kan senang juz terus street to the point say hye..kan lagi bagus..tak de la jadi bahan gelak aku..ooo lupa lagi dia kan da delete aku,,motif??hahahaha...hanya aku dan dia je yang tahu maybe..pesaing..but dulu la..now sikit pun tak tersisa kat aku..tak luak pun la..haha


tapi tak pela kan..nampak sangat pernah wat salah kat aku thats why masih ade ati nak stalker aku..takpe..da lama aku maafkan..cuma macam kelakar jela..bukan main delete aku now sebok2 nak tahu pasal aku...kan funny tuh! ok la...have a gud life la wat insan tu eh...hehe

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious