Instagram

Friday, January 7, 2011

scary with myself...

nite peeps!!long time gak la x ziarah blog ni..um..lately ni aku hanya mengurungkan diri utk mententeramkn prasaan aku sendiri..how bad izit..only i knoe...too much to talk..smpai aku sendiri x tau ape yg patut aku lakukan...adekah ini pilihan yg terbaik..x menyesal ke aku?? ntah la...

nape manusia ade yang susah untuk mengungkapkan ape yg dirasainya?? nape begitu sukar utk di luahkan?? or x tau cara untuk meluahkan isi ati yg terbuku dlm diri?? utk aku yg mana 1...? aku susah utk mengungkapkn segala yg bermain dlm diri aku..i rather to b silent cz i knoe ape yg d ungkapkan pleh aku x de ape pn yg akan berubah...segalanya sama jew....its like i'm juz wasting my time to talk talk n talk...

bunyi mcm give up jew...give up kew....ntah la..x tau nk ckp mcmn..everythng move too fast! x sempat utk menghayati ape yg ade d samping aku..tau2 tetiba abes mcm tu jew...ape prasaan aku ketika itu? sedih? happy? wut?? can sum1 tell me y?! plz explain to me....i really need it... :'(

so many times i felt like dis...again and again...i dont knoe la nape malang je nasib aku ni an..alwez get in love with sum1 yg ntah la..complicated sebenarnya...aku x tau ape yg aku rasakn skunk dlm ati aku...sakit yes since i knoe wut love is?? alwez sakit dan terus disakiti...starting cukup perfect..but ending its too much untuk digambarkan rasa sakit tu..but can i lying to myself about wut i really want n dream it!??

yes...dats true bila semua org leh tipu org lain..but leh ke tipu diri sendiri?? x kan leh... hanya buat diri sendiri bertambah terseksa..happy??sumtimes la.... but most of the time it hurts..


Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious