Instagram

Monday, August 5, 2013

Projek ketam besar punya!

Tak sangka lagi 2 atau 3 hari je kita akan menyambut kedatangan Syawal kan! Masa berlalu begitu pantas. *lompat bintang*. 

So preparation raya uols macam mana? Me finally rasanya dah complete kot keperluan untuk diri sendiri. Tu pun nasib baik keluar hari sabtu kalau tak maybe masih ada yang tak complete lagi. 

So hari Sabtu si Lee pick up aku then dalam kereta tu aku tanya la ada nak cari apa-apa lagi tak untuk raya sebab aku pun nak cari kasut. Then dia cakap dia pun memang nak cari kasut. Haaaa ok la tu dia pun ada tahu satu tempat jual kasut yang cantik-cantik dan harga pun sangat okay kat area Setapak. So first destination weols gerak ke Setapak. Dah alang-alang dia nak hantar gitar kat studio sekali plus nak pick member weols untuk mencari ketam! 

Opsss! actually plan sebenarnya memang nak makan ketam! Ketam bukan sebarang ketam, ni ketam gemok punya. Hihihi. So Lee ni suggest satu tempat kat area Ampang. Sampai je restoran tu ohemgeeee ramainya manusia. Nasib masih ada tempat, stress aku jap. Hihihi tapi bila sampai makanan depan mata terus hilang stress. Lapa punya pasal. Tapi bila tengok ketam depan mata seronok terus!






Dah kenyang makan aktiviti lepas tu menuju ke Sunway Pyramid sebab nak cari seluar jeans aku. Yang member weols pula nak pi cari barang kat Daiso. So memandangkan dah pukul 9.30pm weols pun dengan lajunya terjah kat kedai masing-masing. Takut tak sempat dah tutup kedai. hahahaha


So hasilnya aku dapat la cari 2 helai jeans dan sepasang kasut. Btw kasut tu selesa sangat, I love it! TQ sayang. 

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

0 sedang makan angin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious