Instagram

Thursday, July 12, 2012

Tiramisu :)

Nak dijadikan cerita semalam ada akak office buatkan TIRAMISU.. Ape tu tiramisu? Korang mesti la kompom da tau kan.. Aku je yang macam jakun sikit terpinga2 apa la rasa tiramisu tu kan! *sambilketuk2meja* haha. Almaklum la tak pernah terpikir nak rasa pun.. Cuma semalam dengar diorang bercakap tu yang terliuq je..hihi

Yang bestnya bayar sorang rm5 tapi dapat 2slice.. Ko ade? haha.. Berbaloi2 kot da la sedap murah plak tu. Kalau kat kedai mesti mahal kan.. hekhek *jelirlidahkononnakbangga*

Tak caye sedap? Tak caye sudeh. Sat nak tunjuk gambaq *nakkasibukti* jeng jeng jeng....*kasisuspensikit*

Haaaa.. amacam ada nampak kesedapan tak?? :p

Tak percaya lagi ni nak kasi yang best punya.. *godek2folderkatkomputerni*

Haaa nampak tak ke-CREAMYan di situ..Sehingga menjilat jari! *bertambahlalemaknanti*

So disebabkan ianya mengandungi kadar lemak yang tinggi tak elok makan banyak.. ahaha cukup la 2slice! OMG!! Tu tak banyak ke..Huwaaaaaa tidakkk.. Tapi nak buat cane.. Da kenyang dalam perot! Abaikan jela.. Lalalala. Ok la nak sambung buat kerja. Kang kene marah plak.. :p

P/s : Bila la nak dapat makan beger bakar plak.. *sadface*

Go and get ur life ^^

My Ping in TotalPing.com Kedai Backlink,Backlink Percuma Blogged.my

2 sedang makan angin:

MizzTina said...

xbg akak pun.. bg tgk gmbr je.. tsk..tsk..

✿ pink velvet ✿ said...

sampai skrg tekak ni takley terima tiramisu ni, nape ntah, huhu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oh!Belog

Apesal

guabelog

Copyright2010 © Hak Milik Peribadi Pinky_Liscious